میں رات کو یہ 1 سورہ پڑھ کر سوتی تھی

میں رات کو یہ 1 سورہ پڑھ کر سوتی تھی

ہت سے ایسے لوگوں کے رزق میں برکت نہیں پائی جاتی ۔اس مسئلہ میں۔جاری ہے ۔مبتلا افراد روزانہ بعد نماز فجر اور عشاء کے گیارہ گیارہ سو مرتبہ یاغنی کا ورد کریں۔تو انشاء اللہ رزق میں برکت ہوگی اور پیسہ بھی ٹکنا شروع ہوجائے گا۔یہ مجرب وظیفہ ہے اور رزق میں بندش ختم کرنے بہترین علاج بھی۔

جودکاندار اور تاجر دفتر کھولنے سے پہلے ستر مرتبہ یاغنی پڑھے گا۔جاری ہے ۔ تو انشاء اللہ کاروبار میں برکت ہوگیا مکمل ویڈیو میں دیکھنے کے لیے اس اردو کے نیچے ایک ویڈیو ہے اس کو کلک کرکے مکمل ویڈیو دیکھیں اور شیئر بھی کریں جزاک اللہ خی

ا یک چمچ زیتون کے تیل میں تین سے چار قطرے لیموں کا رس نچوڑ کر ہر صبح استعمال کرنے سے دل کو تقویت ملے گی۔قبض:دن میں ایک بار رفع حاجت صحت کے لئے ضروری ہے ورنہ فاسد مادہ پیٹ میں اکٹھا ہونے سے صحت کے سنگین مسائل پیدا ہوجاتے ہیں۔ ہر صبح لیموں کے چند قطرے اور زیتون کے تیل کے دو سے تین چمچ پانی میں حل کرکے پینے سے قبض ٹھیک ہوجائے گی۔

لیموں اور زیتون کے تیل کوملاکر استعمال کرنے کا ایسا طریقہ جس کی وجہ سے آپ کی صحت کے مسائل دورہوجائیں گے۔لیموں میں وٹامن سی، پوٹاشیم، وٹامن بی6، وٹامن اے، تھیامین، وٹامن ای،کاپر، کیلشیم، آئرن، زنک، پروٹین، میگنیز اور فاسفورس پایا جاتا ہے جبکہ زیتون کا تیل بھی وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے۔

اس مشروب کی وجہ سے آپ کے مثانے، گردے اور جگر کو بھی طاقت ملے گی البتہ ابتدائی دنوں میں ایک دو ماہ میں یہ طریقہ استعمال کیا جا سکتا ہےحمل کے دوران میں مباشرت کی سب سے بہتر پوزیشن پہلو بہ پہلو ہے اسکے علاوہ آگے پیچھے اور عرت اوپر والاطریقہ بھی اختیار کیا جا سکتا ہے

حمل کے آخری چند ھفتوں کے دوران میں مشنری طریقہ اختیار کرنے سے جھلی قبل از وقت پھٹ جاتی ہے اور بچے کی پیدائش قبل از وقت ہو جاتی ہے۔

ڈلیوری کے بعد عورت کے جنسی ردِ عمل میں 50 فیصد کمی آ جاتی ہے مگر 3 ہفتوں کے بعد اسکی جنسی خواہش واپس آ جاتی ہےاور وہ نارمل ہو جاتی ہے جیسا کہ پہلے بتایا جا چکا ہے کہ ماسٹر ایند جانسن کے مطایق ڈلیوری کے 3 ہفتے بعد مباشرت کی جا سکتی ہے

آج ہم آپ کو ایسی تسبیح بتاتے ہیں جو باوضو رہ کر اور درود خضری اول آخر پڑھنے کے بعد روزانہ اکیالیس سو بار پڑھنی ہوگی۔یہ وظیفہ اکیالیس دن جاری رکھنا ہے،نماز فجر یا نماز عشا ء کے بعد پڑھ لیں۔

یا اللہ یا مصوّرپیر ابو نعمان رضوی سیفی فی سبیل للہ روحانی رہ نمائی کرتے اور دینی علوم کی تدریس کرتے ہیں

اپنا تبصرہ بھیجیں